Usch för att sitta inne en sån här solig dag...

Sitter just nu i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Men jag hade mycket hellre vart ute i det fina vädret tillsammans med Lucas och hittat på något skoj.. Förhoppningsvis är det lika fint väder när jag slutar senare idag så att vi kan hitta på något då istället. Lucas får iaf vara ute och leka i det fina vädret, alla barnen va ute på gården när vi kom till dagis förut :)

Jag ska ha nationellt prov i engelska nu, andra delen, det är hörförståelsen tror jag. Känner mig verkligen inte taggad inför provet, hoppas bara på att det går hyfsat bra och att jag får godkänt. Engelska är verkligen inte min starka sida... Efter provet ska jag greja lite med psykologin, har ingen lektion men jag har lite som jag behöver göra nu. Snart är ju denna terminen slut, bara 2½ vecka kvar typ. Såå skönt!

Hoppas ni ska göra något roligare idag än att sitta inne och göra prov. Nu måste jag gå, håll tummarna för mig nu!
Ha en bra dag!


Några bilder på mig & Lucas från i söndags när vi va på picknick ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback