Träning & åska

Nu ska jag strax gå och lägga mig, klockan är bara 9 men jag känner att jag behöver sova tidigt idag. För imorn ska jag ha körlektion på morgonen, redan klockan 7.15 ska jag vara där vilket betyder att Lucas måste lämnas på dagis 06.50 och att vi måste gå upp 05.40.. Känns lite segt, men en sån dag överlever man :P

Idag efter skola, dagis och jobb så åkte vi till mamma & Emma. Så gjorde vi som förra veckan att vi passade Mira när mamma & Emma tränade och dom passade Lucas när jag & Johan tränade. Idag simmade jag & Johan, blev 30 längder på ca 20 minuter för mig. Hade velat simma längre men jag fick ont i höften..

När vi kom tillbaka till mamma så hade dom gjort en kycklingsallad som vi åt till middag och sen åkte vi hem och la Lucas för klockan va redan 8.

Det har vart jobbigt väder idag, väldigt varmt, klibbigt och kvavt.. Fick världens huvudvärk mitt på dagen.. Sen på eftermiddagen kom äntligen åskan och regnet så att det inte va lika kvavt och äckligt i luften längre. Hoppas på bättre väder imorn.


Lillasyster Mira ♥


Lucas & Sara åt glass. Lucas gillar egentligen inte att äta isglass för det isar i tänderna.. Men Sara lärde honom att man kunde slicka på glassen istället för att bita, så tungan hängde utanför hela tiden :P Sötnosen ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Sv: Hon ska vara hos sin mormor :)

2011-05-12 @ 14:38:51
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback