Torsdag

Imorse lämnade jag Lucas på dagis vid 8 som vanligt. Sen cyklade jag till körskolan och hade en körlektion. Efter det cyklade jag upp till skolan, men jag hann inte mer än att komma fram och så ringde dom från dagis. Lucas hostade jättemycket så jag fick cykla och hämta honom igen. När jag kom till dagiset så va alla ute på gården, dom hade någon temadag så alla avdelningarna va ute tillsammans på gården och sjöng och dansade :) Lucas hosta hade lugnat sig lite när dom kom ut så vi stannade en stund och va med och sjöng, när dom skulle gå in igen så cyklade jag och Lucas hem och myste.


Lucas ville se lite på bolibompa när vi kom hem, så jag bäddade ner honom i soffan. Traktorn skulle såklart va med!

Jag gick upp till datorn en sväng och när jag kom tillbaka ner efter 2 minuter så låg Lucas och sov ♥


Bar upp Lucas till sängen och där sov han i 2 timmar. När han vaknade igen så fick vi ta en promenad till affären för vi hade ingen lunch hemma. Resten av dagen blev det mys, måla, och lek med bilar förutom den korta promenaden vi tog när Johan kom hem.

Kommentarer
Postat av: Lina

Naw, är så gulligt att han kan somna sådär i soffan.

2011-05-20 @ 09:46:42
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback