Söndagen

Igår hann vi med en del, men ändå ingenting känns det som. Lite sådär lagom segsöndag men mysig! På morgonen blev det mys och lek hemma innan Lucas somnade. Vid 1 kom mamma och hämtade mig och så övningskörde jag i drygt en timme. När jag kom tillbaka så åkte Johan iväg och handlade lite på ica och jag & Lucas myste i soffan och såg på "Barnen på Luna" som gick på barnkanalen.

När Johan kom tillbaka så tog vi på oss ytterkläder och gick ut. Jag och Johan skulle ju rösta så vi tog en promenad till agneberg. Lucas tyckte det va skönt att komma ut lite, han hoppade i vattenpölar och hade skoj men han avslutade tyvärr promenaden med att ramla och slå sig på kinden..
När vi kom hem igen så bakade Johan en kladdkaka och så kom Lucas farmor och faster på fika :)

Lucas somnade vid 7 när dom hade gått och strax efter kom Emma & Tc hit, vi lagade tacos och såg på film.




Kommentarer
Postat av: Nora, Neo och Eddy.

Eddy säger tack tack!! =)

Neo hade förresten sett er igår och tjatde i över en timme om att han hade sett Lucas!!! =)

2011-05-16 @ 12:15:12
URL: http://noraoneo.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma ♥

vilka härliga bilder, kul att regnet roar barnen iallfall :)

2011-05-17 @ 09:59:37
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback