Skola, körlektion, glass och utelek

Vilket underbart väder vi har haft idag! Helst hade jag vart ute heela dagen om jag hade kunnat. Men Imorse blev det skola och dagis som vanigt vid 8-halv 9. Jag hade programhanteringslektion mellan 9 och 11, sen va jag tvungen (eller tvungen va ja inte, men ja valde) att sitta kvar en stund och fortsätta greja med programhantering eftersom jag har missat lite. Så jag cyklade från skolan vid halv 2. Då hade jag körlektion i 40 minuter, det gick bra.

Efter körlektionen så hämtade jag Lucas och äntligen kunde vi hitta på något ute i det fina vädret. Vi cyklade till stan och köpte glass. När glassen va slut så gick vi till lekplatsen och va där tills Johan kom.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Guud va söt han är Lucas! :)

2011-05-09 @ 23:03:05
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback