Regnig lördag

Har inte så mycket att skriva idag, grått och regnigt ute hela dagen och det har inte hänt speciellt mycket.. På förmiddagen var jag och Lucas hemma och såg på pippi långstump och bara myste. När han hade sovit så åt vi lunch och gick till stan en sväng med mamma, Emma, Frida & Mira. Men jag & Lucas va inte där speciellt länge, vi gick hem och träffade Johan en snabb sväng innan han åkte iväg igen. Igår till idag så va han iväg med sina arbetskompisar och nu är han iväg på en fest.

När Johan hade åkt igen så drog jag & Lucas på oss regnkläder och cyklade till ica och handlade lite och när vi kom tillbaka så ställde vi bara in maten i kylen och så gick vi ut och lekte i regnet :) Lucas älskar verkligen att vara ute när det regnar, han tycker att det är roligt att hoppa i vattenpölar och att samla vatten från stuprören :P När vi kom in igen så åt vi risifrutti & vindruvor och såg på barnprogram innan Lucas somnade för kvällen.

Nu sitter jag i soffan, har precis sett en film och tänkte se en till nu innan jag går och lägger mig. Funderar på att poppa lite popcorn, har inte ätit det på jättelänge. Jo jag gör nog det, lite gott får man ju äta när man sitter hemma själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback