Psykologiplugg och jobbintervju..

Ringde precis ett samtal, och gissa vad?! Imorgon ska jag på jobbintervju, hoppas verkligen att det går bra för jag behöver jobba och tjäna lite pengar i sommar när jag inte får pengar från CSN. Jag har sökt jobb överallt känns det som, men har än så länge inte fått något.. Men så fick jag tips om detta av mamma, så jag ringde och hon verkade intresserad så jag hoppas på det bästa! Blir timvikarie där isf vilket passar bra, för då tjänar jag lite pengar och samtidigt har jag tid att hitta på roliga saker med Lucas! :) Så nu måste ni hålla tummarna för mig imorn!


Nu ska jag cykla iväg och hämta Lucas på dagis. Han har vart där sen 7 imorse, lite väl tidigt tycker jag. Men det va ju bara idag eftersom jag hade körlektion imorse, vilket gick bra. Sen har jag suttit i skolan mellan halv 9 och halv 1, utan stopp, och pluggat psykologi. Blev lite seg i huvudet sen, så det fick bli lätt lunch hemma och slappa lite i soffan innan jag skulle hämta busungen.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Fina du! Ska hålla båda mina tummar för dig i morgon :)

2011-05-12 @ 15:19:31
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

snygging =)

va ere för jobb?

hoppas du får det!

kram

2011-05-12 @ 18:21:55
URL: http://o
Postat av: Emma

Lycka till imorgon! :D

2011-05-12 @ 19:20:36
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback