Onsdag

God morgon, om man nu kan säga det vid den här tiden. Just nu sitter jag hemma själv, fick lämna Lucas lite tidigare idag än vad jag brukar på onsdagar, för dom skulle till skogen så idag behövde han vara där klockan 9. Tror dom kommer få skoj idag, Lucas blev jätteglad när jag sa att dom skulle till skogen :) Själv ska jag inte ha lika kul, nu ska jag plugga sen blir det lunch och skola. Sista psykologilektionen idag, nästa vecka är det bara betygssamtal och sen är det slut!


En glad liten kille som är redo att gå till dagis ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

okej..ja lucas är verkligen som en klocka med sovtiden jämfört me vincent :)

2011-05-11 @ 11:40:12
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lisa Larsson

Haha, va söt :)

2011-05-11 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback