Lördag morgon

Godmorgon! Vi har haft en mysig morgon, först myste vi i sängen alla 3 innan Lucas tillslut tvingade oss att gå upp. Efter det blev det en god frukost och nu sitter mina två killar och målar :) Jag sitter här vid datorn och grejar med en ny heade till min blogg, jag blir ju som sagt aldrig helt nöjd :P

I eftermiddag ska jag & Lucas hem till Melissa och Vincent på babyshower, men det är inte försen klockan 4. Nu under dagen har vi inget planerat men det är superfint väder ute så vi sitter nog inte inne hela dagen iaf. Solen och värmen har ju äntligen kommit tillbaka :)



Vad ska ni göra denna soliga dag? :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett STORT tack för ditt stöd och för att du skrev under med ditt namn! Det betyder mycket för mig och min familj <3 <3

Kram

2011-05-07 @ 11:53:34
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

du å dina headers hihi

jag har iofs oxå ändrat lite smått på min ny bild osv

man kan ju pilla hur länge som helst ;)

ses snart

kram

2011-05-07 @ 12:48:48
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback