God morgon!

Nu ska vi klä på oss och cykla till dagis och sen cyklar jag vidare till skolan. Blir en rätt lång dag idag, suck. Hoppas att det går rätt fort iaf. Igår gjorde jag ju som sagt nationellt prov i engelska och det gick faktiskt ganska bra, engelska är ju inte mitt favvoämne men det kändes bra iaf.

Vart är det fina vädret? Det står ju att det ska va ganska fint idag, men ute är de bara mulet.. Vill ha tillbaka solen och värmen igen!


Bjuder på några bilder som vi tog halv 7 imorse, helt nyvakna :P

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre.. Måste packa mina skolböcker och cykla iväg.
När går ni vanligtvis hemifrån på morgonen?

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Lika söta båda 2

2011-05-05 @ 12:27:01
URL: http://saratilling.se
Postat av: Lina

Skönt att det gick bra på provet :)



Ses gärna snart igen, är helt ledig måndag, torsdag och fredag nästa vecka =)

2011-05-05 @ 12:36:28
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback