Vart tog våren vägen??

Sitter här hemma själv just nu, det är helt tyst i lägenheten.. Känns alltid lika konstigt att Lucas inte springer runt och leker.. Lämnade honom på dagis nyss, och jag saknar honom redan.. Jag börjar ju sent idag men jag måste lämna Lucas innan 11 annars missar han lunchen och vilan och det är inte så bra om han kommer till dagis mitt i vilan som han hade gjort om jag lämnade honom precis innan jag börjar. Men iaf, tänkte plugga lite nu och käka lunch innan jag går till skolan.

Ne usch nu orkar jag inte med att det är helt tyst längre.. Satte på The Ark på hög volym så nu är det inte lika tyst och ensamt hemma längre :P
Jag tänkte att jag och Lucas skulle ta cykeln till dagis idag, för Johan hämtar Lucas med bil på onsdagar och då slipper han tänka på vagnen. Så jag bestämde att det skulle bli första cykelturen för iår. När jag spänt fast Lucas i barnstolen och cyklat iväg, vad händer då? Jo klart som fan att de ska börja snöa.. S U C K säger ja bara.. Det som va så härligt att snön typ hade smält bort överallt.. Men vi cyklade till dagis iaf, det är ju inte speciellt långt. Lucas tyckte iaf att det va skoj att sitta bak på cykeln, han skrattade jättemycket :)


Lucas igår när han lekte i sitt nya tält :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback