Torsdag

Ska strax sova nu, orkar inte sitta uppe ikväll även om jag är ledig imorn. Igår satt jag uppe och såg på One tree hill till klockan 1 på natten. Så idag får det bli lite tidigare i säng.

Emma & Tc gick precis, dom har vart här en stund nu på kvällen och fikat & pratat. Trevligt! :)
Tidigare idag efter att Lucas sovit så gick vi ut på våran uteplats en sväng. Där fick Lucas köra bobby car :) Lucas sov föresten 3 timmar idag, han som knappt sover 2 timmar på dagen nu för tiden.


Idag har äntligen sommarvärmen delvis kommit tillbaka :)

Blev en sväng på stan idag igen tillsammans med mamma, Emma & Mira :) Sen åkte vi även ut till torp när Johan hade kommit hem. Jag köpte ett linne och så åt vi på subway :)


Nytt linne


Nu ska jag sova! Imorn blir det Ikea tillsammans med mamma, Emma & Mira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback