Tittar in och säger hej..

Här har det inte blivit någon uppdatering på hela dagen. Har inte haft något att skriva om. Vi har bara vart hemma hela dagen, första dagen på länge som vi inte hittar på något speciellt. Va ganska rastlös ett tag och försökte fundera ut något kul att göra, men det har regnat ganska mycket idag och lägenheten va i stort behov av städning. Så det har vi roat oss med idag, lika bra att få det gjort när det är dåligt väder.

Så skönt när lägenheten är ren igen, har inte orkat/hunnit ta tag i de nu när vi vart ute och hittat på så mycket varje dag. Men nu är det klart! Har blivit en del mys i soffan med min lilla prins också, han har vart lite gnällig idag. Vet inte varför, han kanske också behövde en hemmadag idag.

Ljög lite kom jag på, vi har inte bara vart inne hela dagen, det blev en promenad till affären förut för att handla lite till lunchen. Och sen vid halv 5 så var jag på körlektion. Men mycket mer än såhär finns det inte så mycket att skriva idag. Så nu säger jag godnatt! Imorn ska jag ställa klockan första gången på ett bra tag, Lucas ska till dagis och jag ska på en utbildning för att få dela ut medicin på jobbet. Den håller på fram till halv 12 och sen vid 2 ska jag på midsommarfirande på dagis :)


Jag & min tokunge ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Der kan man allt undra va?!? ;)

2011-06-23 @ 06:19:33
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback