Öppna förskolan

Imorse va jag dödstrött när Lucas vaknade vid 8, hade gärna somnat om igen. Men Lucas ville upp och jag hade ändå tänkt att vi skulle till öppna förkolan och det började kl 9 så det va bara att gå upp och fixa frukost.
Vi träffade Nora igår vid bussen och hon sa att hon skulle till öppna förskolan idag med Neo och Eddy så frågade hon om vi också skulle me dit. Va ett bra tag sen vi va där sist nu, har ju inte blivit så eftersom jag har vart i skolan och Lucas på dagis, men nu är vi ju lediga och det är sista veckan som öppna förskolan är öppen innan sommar stängt.

Lucas brukar inte vara så blyg när vi kommer till något ställe, men nu va han jätteblyg och hängde runt mitt ben en stund innan han vågade släppa och greja med bilarna. Men sen så har han lekt som en vilde hela tiden :) Ena stunden var det bilar, andra stunden kuddhörnan och sen köksvrån.



Lucas somnade som en stock när vi kom hem vid 12. Nu har han sovit en timme och han sover förhoppningsvis en timme till. Jag tänkte lägga mig i soffan och vila lite en stund nu. Sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Nora, Neo och Eddy.

Så fina killar vi har!! <3

Tack för idag! =)

2011-06-21 @ 16:54:27
URL: http://noraoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback