Midsommarfirande i museéparken

Glad midsommar på er! Vi har vart i museéparken och dansat runt midsommarstången. Vid 11 åkte vi iväg och fixade lite blommor till kransen som jag ville ha, Lucas hade sin fina som han gjorde på öppna förskolan :) Sen började dansen strax efter 12 då dom reste midsommarstången.

Såklart började det regna lite när vi skulle börja dansa, som vanligt på midsommar. Men det var väldigt många som dansade ändå. Jag och Lucas dansade också, Johan ville inte dansa så han fick vara fotograf istället. Lucas tyckte bäst om "prästens lilla kråka" då vi sprang in i mitten och ut igen, då skrattade han hur mycket som helst.

Det är första gången Lucas är med och firar midsommar, 2009 låg han i magen och 2010 var vi i Italien så det är först i år som vi kan fira midsommar med Lucas :)







Nu är vi hemma igen, har vart de en stund. Lucas somnade strax efter 1. När han vaknar ska vi äta lunch och sen vet jag inte vad vi ska göra. Hoppas ni har en trevlig midsommar :)

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Men gud så fina ni är! Va söt han är i skjorta och i sin fina krans han skapat. Mina fina vänner <3 va mysigt det ser att att få dansa och fira riktig midsommar. Det får vi göra nästa år med Novalie när vi är en hel familj igen :) Många kramar <3

2011-06-24 @ 15:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback