Egentid och vitlöksdipp

Nu är snart denna dagen också slut, dagarna går så fort. Just nu är det bara jag som är vaken här hemma, båda killarna ligger uppe och sover. Johan va jättetrött efter jobbet idag så han somnade före Lucas :P Men det är ju lika bra att gå och lägga sig om man är trött, blir ju bara värre om man sitter uppe längre i onödan.

Så får ju jag lite egentid nu på kvällen också, rätt skönt faktiskt att bara göra precis vad man vill. Ingen stress, ingen att komma överens med om vilket program man ska se eller vad man ska äta. Jag är inte den personen som gillar att vara själv ofta, tycker om att ha folk omkring mig, hitta på saker med Lucas och att ha myskvällar med Johan. Men någon gång ibland kan det va skönt att va själv. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en hemmagjort hamburgare och se på film!

Blir nog inget mer uppdaterat här idag. Slänger upp några bilder från dagen.


Badpojken


Lunch på cactuz med mamma, Emma & mira :) Jag och Lucas delade på en taco talrik


Lucas Ä L S K A R vitlöksdippen som följer med taco talriken, jag fick knappt smaka :P

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Åh va gott! Nu blev jag ju hungrig!1

2011-06-14 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback