110608

Så sitter man här igen, vid dumburken :P Gud så varmt det är, dörren till uteplatsen är öppen och fönstret uppe är också öppet. Lucas hade svårt att somna idag, kanske beror på värmen.? Men han har ju somnat utan problem andra dagar när det vart så här varmt så jag vet inte. Han somnar ju i stort sett alltid direkt när vi lägger honom i sängen på kvällen vid 7. Men idag så har han legat och pratat & pratat.. Sen när jag gick upp till honom så hade han hällt ut massa vatten från sin flaska i hela sängen så de va blött överallt.. När jag gick ner igen så stod han där uppe och sa: akat, ii-ner (vaknat, vill gå ner). Men nu har han nog somnat, Johan gick upp för en stund sen och inte kommit ner igen så dom sover nog båda två :P


Tidigare idag så tog vi bussen till torp tillsammans med Emma & Mira :) Jag köpte studentpresent till en kompis som tar studenten imorn. Sen gick vi hem till mormor och fikade där, Johan kom också dit efter jobbet. Innan vi åkte hem blev det en sväng till ica.


På torp, när vi tog en paus för att Mira skulle äta

Lucas fick en ballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback