Tiden går för fort!

För exakt 2 år sen åkte jag & Johan till förlossningen. Jag hade gått 13 dagar över tiden och hela dagen innan vi åkte in hade jag värkar. På natten innan igångsättning blev dom starkare och vi fick åka in. Efter 9 månader + 2 veckors övertid och drygt 19 timmar med regelbundna värkar fick vi äntligen se våran lilla prins! ♥


Bara några dagar innan Lucas valde att komma ut ♥



Nu ligger han inte i magen längre och han är ingen liten bebis heller. Nu är han ett litet barn med egen vilja och bus i ögonen! Kan inte förstå vart de här 2 åren har tagit vägen.. Min lilla bebis kan inte redan blivit så stor, du låg ju nyss i mitt knä och bara myste. Imorn fyller du två år och är världens finaste busunge! ♥


Mamma älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

oj =) då får man säga grattis till sötnosen!

2011-07-19 @ 00:31:29
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

grattis världens bästa bus Lucas =)

Vi ses sen!

2011-07-19 @ 08:50:29
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra & Novalie

Grattis på din dag underbara och söta Lucas.. Hoppas du får en fin dag tillsammans med din familj och vänner :) hade önskat att jag och Novalie kunnat fira dig :( men det kommer iaf en present på posten som jag tror du kommer att gilla :) fina Lucas .. lika fin som sin mamma :) många kramar till er <3

2011-07-19 @ 10:01:19
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

han va ju så himla söt på den bilden så va tvungen hihi tänk att våra grabbar blivit så stora å tänk då hur länge vi känt varandra <3

2011-07-19 @ 10:16:36
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lina

Stort GRATTIS till Lucas!! Tiden går som du säger väldigt väldigt fort.

2011-07-19 @ 20:59:39
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: mamma/mormor

Sååå söt!! Sååå fina bilder!!!



Kram



Älskar er!

2011-07-24 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback