110129

Fick lite sovmorgon idag, till klockan 8 :) Nu har jag precis duschat och sminkat mig. Ska klä på mig, något annat än mjukisbyxorna jag går runt i. Sen ska vi packa lite grejer till Lucas som han behöver idag och imorn. Han ska nämligen sova hos sin farmor och farfar till imorn :) Jag och Johan ska till göteborg idag, först ska vi till Ikea och sen ska vi äta mat någonstans och gå på bio! Ska bli roligt, skönt med en kväll då bara jag och Johan hittar på något!

Lucas kommer ha så roligt hos sin farmor och farfar :) Det känns inte jobbigt att lämna honom där! Men det känns lite jobbigt att lämna honom på ett ställe och sedan själv åka 2 timmar bort.. Har ju lämnat honom förut, men då har han vart i samma stad så att det bara vart några minuter bort om det skulle hända något.. Nu tar det ju 2 timmar för oss att ta oss till Ed om det händer något.. Men det hoppas jag att det inte gör, och jag VET att Lucas kommer ha det jätteskoj!!

När jag berättade att han skulle till farmor och farfar idag så blev han jätteglad och sa fammo! :) (Första gången jag hör honom säga det ordet)


Busunge! ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

lilla toker =)

hoppas ni får en mysig dag du och johan =)

2011-01-29 @ 10:34:56
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback