110127

Torsdag kväll, snart helg! Min helg börjar imorgon klockan 11 :) Har bara en lektion mellan halv 9 och 11, programhantering. Så jag lämnar Lucas på dagis strax före 8 så han kan äta frukost där och sen när jag slutar vid 11 så äter dom mat och sover på dagis så jag kan inte hämta honom då. Tänkte gå hem, käka lite lunch, kanske plugga lite och sen gå och simma. Badhuset ligger ju på vägen till dagiset så det är perfekt, när jag har simmat klart så går jag och hämtar Lucas :) På kvällen ska vi hem till mamma & Emma och äta mat :)


Idag har det vart en ganska lång dag i skolan och dagis. Men det är skönt att jag bara har en sån lång dag i veckan! Började halv 9 och slutade 3, så Lucas va på dagis mellan 8 och halv 4. Min dag gick ganska fort faktiskt, började med "handledning" (engelska är inte mitt favvoämne så jag sitter i skolan och pluggar på torsdag morgon så att jag har möjlighet att få hjälp, och så pluggar jag bättre i skolan än hemma för hemma kommer man på massa andra saker man kan göra istället) gjorde en uppgift i engelskan och skicka in till läraren. Sen gick jag på den riktiga engelska lektionen och sist hade jag svenska B. Nu på eftermiddagen/kvällen har vi inte gjort mycket alls, lite lek och bus och sen mys i soffan framför barnprogram innan Lucas somnade och sen har jag och Johan sett på tv och ätit lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback