110109

Ska strax gå och lägga mig nu, imorn ska vi upp tidigt. Johan ska jobba igen efter julledigheten och Lucas ska till dagis en sväng, första gången på ca 3 veckor. Jag börjar inte skolan försen på tisdag, men jag tyckte att Lucas kunde vara en stund på dagis redan på måndagen bara för att få en kort dag som start efter jullovet. Hoppas att han blir glad över att få vara där och leka med kompisarna, dom sista dagarna innan jullovet så ville han ju inte gå från dagis när jag skulle hämta honom så jag hoppas inte han blir ledsen när jag lämnar honom imorn, men man vet ju aldrig.

Idag har vi iaf inte gjort mycket alls, vi har myst hemma i soffan. Lekt med bilar och bara tagit det lugnt. Åkte hem till mamma & Emma på eftermiddagen och fikade. Johan gjorde en kladdkaka som vi skulle ta med dit, men jag lyckades tappa den upp och ner på golvet.. Vet inte hur jag lyckades.. Så vi fick köpa med oss daimtårta från ica istället. Efter fikat fick jag mysa med lillasyster Mira och så spelade jag & Emma lite Buzz :)
Så sista dagen på jullovet, eller näst sista dagen för mig, blev väldigt lugn och mysig!





Dricker milkshake hos mormor :) (Nyponsoppa blandat med glass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback