Lunch på cactuz och öppna förskolan

Igår gick jag & Lucas till cactuz och åt lunch tillsammans med mamma, Emma och Frida. Mira va också med såklart men hon låg i vagnen och sov :)


Lunch på cactuz

Lucas satt i en egen fåtölj istället för en barnstol :) Han va ganska nöjd med det! :P

Det tar verkligen lång tid att få mat här.. S U C K..


Jag och Lucas delade på en taco-talrik

Favoriten enligt Lucas va chipsen som man kunde doppa i såsen, salsa-såsen va god men vitlöks-såsen va godast :P



När vi ätit klart så gick vi till öppna förskolan, jag & Lucas har ju inte vart där på länge nu eftersom jag är i skolan och han är på dagis.. Och Emma, mamma & Mira har ju aldrig vart där så det va första gången för dom :) Frida följde också med, hon har ju vart där med mig och Lucas tidigare. Lucas sprang runt och lekte med alla saker, han va störst av barnen där och Mira va minst :P



Emma & Mira på öppna förskolan :)

Lucas sprang såklart till bilarna först :P




Promenad med dockan

Laga mat

Sångstund

Sagorummet


Innan vi gick hem igen så kollade vi lite i affärer, ja kollade lite på kläder till Lucas men hittade inget som jag gillade.. Men mamma & Emma köpte fina kläder till Mira :) Hemma på eftermiddagen så kollade jag på det nyaste avsnittet av one tree hill och Lucas och Johan åkte ut och handlade mat. Pluggade även lite på kvällen och såg på Familjen annorlunda.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Wow! Vilken dag. Lunchen såg riktigt smarrig ut

2011-02-22 @ 16:23:24
URL: http://saratilling.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

åh va sugen jag blev på taco tallriken nu när jag såg den bilden :p



ja jag kan höra av mej imorrn om nått mirakel skulle ske men ja tror ni kan förbereda er på att vi inte kan ses tyvärr :( för vincent har frtf hög feber och är inte alls pigg

2011-02-22 @ 17:19:03
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra & Novalie

Gud så gott det såg ut, Nu blev jag hungrig. hihi.. Och Lucas är alltid lika söt! Vilken fin byxdress Mira hade på sig :)

2011-02-22 @ 19:26:50
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback