Trött, trött, trött....

Sorry för dålig uppdatering. Jag har vart väldigt trött dom senaste dagarna och inte orkat någonting. Är en sån där tid nu som man bara vill ligga och göra ingenting.. Har ingen motivation till att göra någonting just nu.. Det enda som är roligt är att vara med Lucas, han är det bästa som finns, mammas älskling! Jag vet ju att jag måste plugga nu så att ja blir klar med utbildningen, men jag har ingen motivation till det alls nu.. Helst hade jag velat jobba ett tag nu och plugga vidarare sen.

Usch vilket tråkigt inlägg det blev nu.. Får försöka se det positiva nu istället. Jag har världens finaste son och en sambo som jag älskar. Underbar familj och vänner. Och nästa vecka är det lov, då ska jag bara göra det skolarbete som jag verkligen måste göra då. Sen ska jag mysa och hitta på roliga saker med Lucas och bara njuta av att va ledig! Så har jag förhoppninigsvis fått tillbaka motivation till att plugga. Längtar till våren nu, vill ha värme och sol nu!                                                                                                                                                                       LÄNGTAR TILL SOMMAREN!! (gammal bild från förra sommaren, jag och Lucas i Italien)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Allt brukar kännas lättare när våren kommer, till och med att plugga!

2011-02-17 @ 15:10:18
Postat av: Emma Viklund

Härlig sommarbild!! :)



Sv: Märket på bärsjalen heter "Mysak" :) Den funkar hur bra som helst och är vänlig för ryggen. Hade med en babybjörn bärsele till Viggo, men jag fick jätteont i ryggen av den och den kunde man ju inte ha så länge heller :p bärsjal kan man ha hur länge som helst, eller iaf upp till dom är 14kg tror ja.. eller strax under.

2011-02-17 @ 16:10:11
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

men imorrn kommer vi då jävlar blir det fart =)

då får du inte ligga i soffan å deppa ;)

2011-02-17 @ 20:22:42
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback