Lek och bus med moster Sara!

När brödet var slut så gick vi hem till mamma & Emmas lägenhet. Vi fikade lite på smörgås och Mira fick mat. Sen målade Lucas med moster Sara och lekte med bilar & puzzlade :) Lite senare kom mamma & Johan hem från jobben, då fikade vi lite på bullar. Lucas började bli trött och gnällig igen och jag tyckte att han såg hängig ut. Så jag tog tempen och det visade sig att han hade feber igen. Jag som trodde att han va på väg att bli frisk... Så vi åkte hem och Lucas myste i soffan med pappa innan han somnade. När ska min lilla älskling bli frisk? ♥


Mormor & Emma hade köpt nya puzzel :)


Måla med moster :)





Nu ikväll har jag ätit lite smörgås och sett på ghost whisperer. Ska strax gå och lägga mig, blir en dag hemma imorn också.. Hoppas att Lucas blir av med febern snart!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Vilken läcker tröja han hade med ögonen på ryggen. den gillade jag!

2011-02-10 @ 17:50:58
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback