Onsdag

Nu sitter jag här i soffan igen, spännande kvällar man har :P Lite mat och ligga och slötitta på tv, men det är skönt efter en dag i skolan. Idag hade jag inte så lång dag, började 1 och slutade 3. Skulle egentligen slutat 5, så det va skönt att kunna hämta Lucas lite tidigare :) Men han ville inte följa med hem idag, när jag kom till dagiset så dansade dom. Lucas tyckte att det va jätteskoj och ville absolut inte följa med mig :P Men vi hade ju inte bråttom så jag hade inget emot att kolla en stund medans Lucas och dom andra barnen dansade.

När Lucas tillslut gick med på att följa med mig så cyklade vi till Emma, Mira och Sara och sa hej. Sen cyklade vi vidare till lekplatsen. Johan åkte till torp med en kompis efter jobbet så jag och Lucas passade på att leka en stund på lekplatsen. När vi kom hem så fixade jag några leverpastej smörgåsar till oss som vi åt framför bolibompa, klockan va redan halv 6 när vi kom hem från lekplatsen. Sen kom Johan och jag fixade disken och lagade mat.



Nu ska jag faktiskt gå och sova, klockan är bara 9 men det finns inget bra på tv. Så varför sitta uppe när man kan lägga sig i tid och vakna pigg?! Är en ganska lång dag i skolan imorn och förkylningen har ju inte riktigt släppt än så det skadar ju inte med mycket sömn.

När brukar ni gå och lägga er på vardagarna?
Jag brukar gå och lägga mig 10- halv 11. Men ibland kan det va skönt att somna tidigare.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag lägger mig alltid för sent! Typ runt tolv-tiden. Önskar att jag också kunde lagt mig vid tio ibland! :P

2011-04-07 @ 14:44:33
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback