Grillkväll

Igår kväll kom Emma & Becka hit. Vi tände grillen och käkade hamburgare och potatissallad. Lucas låg på övervåningen och sov så gott medans vi satt på uteplatsen och pratade :) Jag höll mig till coca-cola under kvällen men dom andra tog ett par öl och nån grogg. Men det blev en lugn kväll vi satt bara och tjötade och hade trevligt. Tc, Daniel och två killar till kom lite senare på kvällen.

Vid 12 åkte Johan med dom andra killarna i deras volvo limosin och Emma & Becka gick hem. Jag gick upp och la mig hos Lucas. Johan kom hem vid 1 men då sov jag redan.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

blev det eld hamburgare eller fick johan stå vid grillen denna gång me ;)

2011-04-24 @ 09:44:07
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback