Fredag!

Fortfarande förkyld, så det blev en dag hemma igen.. Inget bra alls nu när jag pluggar men men. Inget mer tjat om de nu. Till något roligare!

Lucas hade sin sista inskolningsdag på dagis idag! :) Vi lämnade honom på dagis klockan halv 10 och då skulle dom ha sångsamling innan dom skulle gå ut och leka. Han var tydligen lite fundersam och satt i frökens knä med nappen under sångsamlingen eftersom han inte har vart med på det tidigare, men sen när dom gick ut så var han glad igen och sprang runt och lekte :) När dom gick in igen så åt dom en stund senare, spagetti & köttfärsås och Lucas åt bra som vanligt. Efter maten så var det vila och Lucas sov i nästan 1½ timme och sen hämtade vi honom igen. Han är så duktig min lilla prins! ♥




Lucas "hjälper" mamma med salladen, måste ju smaka lite också :)

Efter dagis åkte vi ut till torp en sväng och Johan köpte ett par nya jeans och en t-shirt :) Nu på eftermiddagen har vi ätit kött, potatissallad, vitlöksbröd och sallad. Emma & Mange kom förbi en sväng innan dom skulle iväg och bowla :) Johan åkte iväg till en kompis på fest så nu är det bara jag & Lucas hemma. Lucas sover såklart och jag har sett på idol, tänkte gå och lägga mig om en liten stund, är rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback