Torsdag

Igår tog jag och Lucas en promenad till affären och handlade lite till mamma, Emma & Sara. Eftersom dom har magsjuka så ställde jag bara kassarna utanför deras dörr och så hämtade mamma dom där. Sen så släppte hon även ut Ossi till mig så att jag kunde låta honom springa av sig lite ute :) När vi nästan var hemma så somnade Lucas i vagnen så det var bara att lyfta upp honom till sängen sen.

När Lucas vaknade så åt vi lite lunch och sen gick vi till lekplatsen tillsammans med Johanna & Noel :) Följde med dom hem sen en sväng innan vi gick hem igen. Jag bakade två drömtårtor medans Lucas satt i soffan och åt banan. Sen myste vi framför barnprogram innan Johan kom hem från jobbet. Jag och Johan åt räksallad när Lucas hade somnat. Jag gick och la mig redan kvart i 9..


Bilden tog jag på väg till affären

Kommentarer
Postat av: Johanna

Shit vilken snygg bild på rosen!



Tack själva för igår :)

Jag har inte fått någon ny :O Det finns ingen på mejlen iaf :(

2010-10-08 @ 10:21:11
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu fick jag den! Skitfin :D

Ska försöka lägga upp den idag! :)

2010-10-08 @ 11:47:03
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback