101015

Idag var vi hemma alla 3 tillsammans, Lucas är sjuk, jag har självstudiedag och Johan är pappaledig! Även om det är så synd om min lilla prins som är sjuk så är det mysigt att få vara hemma alla 3 tillsammans ♥ Vi hade iaf en mysig morgon, myste i sängen och sen åt vi frukost tillsammans innan Lucas & Johan bäddade ner sig i soffan och såg på barnprogram. Vid 11 gick jag till studievägledaren, så nu har jag sökt nya kurser till våren. När jag kom hem strax efter 12 så låg mina prinsar och sov i dubbelsängen så jag satte mig vid datan en stund och pratade med Carro och fixade lite med bloggdesignen. Klockan 2 började jag med lunchen och så gick jag upp och väckte sömntutorna. Dom hade tydligen sovit i 3 timmar, men det behövde Lucas eftersom han är sjuk! Vi åt mat och sen åkte vi till vårdcentralen, som jag skrev om i förra inlägget.

Efter besöket på vårdcentralen så bäddade vi ner Lucas i vagnen och gick en promenad till affären och handlade lite innan vi gick hem. Hemma blev det mer mys i soffan framför barnprogram. Vid halv 6 blev Johan hämtad av en arbetskompis, han skulle ut och äta, spela bowling och ta en öl med arbetskompisarna. Så ikväll är det bara jag och Lucas hemma. Jag hade köpt en färdigpizza på ica som jag tänkte äta framför Idol när Lucas hade somnat. Men han ville/kunde inte somna eftersom han är så snuvig :( Han kunde inte ens äta välling eftersom han inte kunde andas genom näsan, stackarn! Så han fick mysa i soffan tillsammans med mig. Han fick smaka lite på pizzan så att han skulle få i sog lite mat. Nu har han äntligen lyckats somna för en halvtimme sen ungefär, hoppas att han kan sova hela natten! Idol står på i bakgrunden, men jag tror att jag ska gå och lägga mig snart istället för att se klart på de. Börjar bli rätt trött nu, Johan är ju ute med jobbarkompisarna så honom orkar jag inte sitta uppe och vänta på. Man vet ju aldrig hur länge dom är ute :P

Nu blev det mycket text, får jämna ut med lite bilder på min myskille som jag tog för en stund sen. Ne nu säger jag faktiskt god natt!!





Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Skit bra :D

2010-10-15 @ 21:44:21
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

Du blev en utav finalisterna i veckansfoto, grattis! :) kram

2010-10-15 @ 21:47:16
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

åh lilla mys ungen :)

2010-10-16 @ 08:21:25
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Naw, han såg inte så pigg ut stackaren. Enda positiva när dom är sjuka är iaf att man får mysa massor :)

2010-10-16 @ 19:02:46
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback