101119

Idag valde jag att stanna hemma med Lucas, han har ju hostat ett tag nu men ändå vart pigg så han har ju vart på dagis. Men vi har sovit dåligt på nätterna hela veckan eftersom Lucas hostar så idag är vi hemma och bara tar det lugnt.


Lucas åt risgrynsgröt till frukost :)

Laga mat :)

Efter frukost och lite mys i soffan gick vi ut på promenad med Maja. Stannade på lekplatsen en sväng så att Lucas fick gunga lite. Det blåste riktigt kallt ute så det blev en kort sväng, inget trevligt väder ute.. När vi kom hem så blev det lek & bus innan Lucas somnade sittande i mitt knä ♥ Så nu ligger han uppe och sover och jag ser på film.


Maja satt i vagnen medans vi va på lekplatsen

Lucas leker :)

När Lucas vaknar blir det lite mat och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Ska nog ta en sväng med dammsugaren iaf. I eftermiddag kommer Lucas faster Carro hit och äter tacos med oss :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

äter ni jämt tacos på helgerna :p

2010-11-19 @ 12:00:45
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket :)

Och detsamma!

2010-11-19 @ 12:03:03
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback