Sol och värme

Idag har jag & Lucas inte vart inne mycket alls. Vi vaknade vid 8 och hade mysmorgon och sen vid halv 11 hade jag packat vagnen och så gick vi ut :) Johan har va på bil rally i Norge så vi gick till lekplatsen och lekte en stund.






Busungen på lekplatsen ♥


När vi hade lekt på lekplatsen en stund så gick vi hem till mamma & Emma :) Där lekte vi med valpen Ossi och åt god mat.


Lucas och Ossi


Lunch i skuggan


Efter maten tog vi fram en balja med vatten som Lucas kunde plaska i :) Det har ju vart så varmt idag men vi hade ingen stor balja som han kunde bada i men plaska och leka lite kan man ju.





Men efter en stund så tröttnade Lucas på att sitta bredvid baljan och satte sig i den istället :P Den är inte så stor men det gick bra ändå :) sööt!



Ossi :)


På eftermiddagen kom mormor och morfar och fikade :) Mamma hade bakat kladdkaka som vi åt med glass, jättegott!


Lucas och gammelmorfar :)


Fika


Mammas älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Sååå himla fina bilder!!!! så fina att jag sitter och gråter när jag ser dem, kanske inte bara beror på bilderna kanske ;) kraaam <3

2010-07-11 @ 08:09:14
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, va söt han är när han sitter där i baljan :D

2010-07-12 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback