Innebandy!

Idag åkte jag, Johan, Emma och Sara till östrabo. Mamma var hemma med Lucas. På östrabo var även Lisa, Martin, Elin, Agneta, Peter, Andreas, mormor & morfar. Eftersom Andreas jobbar som lärare på östrabo så har han tillgång till idrottshallen där, så vi hade bestämt att vi skulle ses där kvart över 11 och spela innebandy tillsammans :)






Här är lagen så som vi började. Bytte lag efter en stund.
Morfar var domare och mormor höll koll på poängen :)





Det var riktigt roligt att spela innebandy!! Men eftersom jag inte har tränat på ett bra tag så blev man ju trött jättesnabbt. Men vi spelade 4 mot 4 så då hade vi en avbytare, då kunde man ju gå av plan en liten stund och vila och spela igen sen :)














Morfar var även fotograf :)





Vattenpaus!





Vinnar laget första spelet! Sen bytte vi lag.














Det var riktigt kul att spela innebandy!! Skulle vara roligt att hyra idrottshallen lite då och då och spela lite olika sporter!







Efter innebandyn åkte alla hem till sig och duschade för att sedan åka vidare till Napoli för att äta mat tillsammans :)










Nu är jag, Johan & Lucas hemma i våran lägenhet igen. Lucas sover och jag & Johan ska se på en film nu tror jag :)





Riktigt trevlig dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback