Ännu en tråkig dag..

Är fortfarande jätteförkyld :( Det är varken sämre eller bättre, kan typ fortfarande inte prata och det gör jätteont i halsen.. Har inget kul att skriva om så det har inte blivit så mycket uppdatering här på bloggen, dessutom vill jag ju använda den energi jag har på att vara med Lucas! ♥ Det är inte så kul här hemma för honom nu när jag är sjuk, men vi gör så gott de går. Busar så mycket jag orkar och myser resten av dagen i soffan.

Johan kom hem en timme tidigare idag, det tyckte både jag & Lucas var bra! Han gjorde en god soppa som vi har ätit nu ikväll och så har han busat med Lucas :)
Jag hoppas verkligen att jag mår ättre imorn, även om jag är sjukt trött så börjar jag bli rastlös av att inte kunna gå ut och dessutom har jag tvättid imorn så det hade vart bra om jag hade orkat springa ner till tvättstugan eftersom vi har en del tvätt...


Ett tråkigt inlägg behöver några bilder på mina finaste!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback