Torsdag

Även på torsdagen hade jag tänkt ha en lugn mysig dag hemma med Lucas, men det sket sig idag oxå. Haha ne men det blev en trevlig dag tillsammans med Lisa & mormor/gammelmormor istället! :) Lisa ringde på morgonen och frågade om vi skulle följa med till torp, så vi gjorde oss iordning och bar ner allt vi skulle ha med till bilen. Innan vi kom iväg så fick vi trycka in vagnen i bagaget, det var lättare sagt än gjort.. Men tillslut fick vi in den, efter att vi tagit av två hjul. Sen skulle vi ha in barnstolen, men det va mycket lättare :) Så när vi äntligen va på väg så ringde vi till mormor och sa att hon kunde börja gå upp till parkeringen så att vi kunde hämta henne där.

När vi kom ut till torp så började vi med att gå till jysk, för Lisa skulle köpa en soffa där. Hon betalade och fick något papper, så skulle soffan bli hemskickad till henne :) Sen gick vi till elgiganten och hämtade ut min vattantäta, stöttåliga kamera :) Efter det gick vi runt och kollade i lite olika affärer, jag hittade en snygg kofta som var jättemjuk och go! Och massa fina barnkläder som Lucas hade vart fin i. Men eftersom jag & Johan har "köpstopp" efter att vi köpte play station & kamera så kunde jag inte köpa nåt. Det enda vi "får" handla är mat och hälsoartiklar, fram tills Johan får lön igen. Jag har en del pengar kvar på kortet, men det behövs till bensin och en ny backspegel till bilen..

(För er som inte vet så försvann ena backspegeln på bilen när Johan va på väg hem från jobbet en dag, han hade grejat lite med radion och kommit för nära en av dom vita stolparna vid vägkanten... Lite klantigt kanske.. Men VÄLDIGT tur att det inte gick värre iaf!!)

Tillbaka till torp nu, när vi hade gått runt en stund så bjöd mormor på lunch på Briggen :) Åt kyckling, potatis och rödvinssås, jättegott! :) Efter maten gick vi runt en stund till och kollade i affärer, träffade även Becka :D

Åkte sedan hem vid 3 och vid halv 5 kom Johan hem. Första dagen på nya jobbet!! :) Nu jobbar han på Brandt lastvagnar i vänersborg (Tror det heter så). Åkte iväg och handlade lite och lämnade en dopinbjudan till mamma & Emma. När vi kom hem igen så lagade jag mat, kyckling & nudelwok :) som vi åt till Idol!




Lunch på torp





Min nya vattentäta kamera :) Köpte en blå.






Lämna gärna en kommentar när du besöker bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jag ska skriva Vincent på underarmen

va ska du göra för ngt i jul da? :)

2009-09-11 @ 17:15:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback