Torp

Igår tog jag & Lucas bussen ut till torp, kom dit vid 1 och mötte Becka och Nea :) Becka skulle kolla på skor och tröja. Men hon hittade inget som hon gillade tyvärr, men det blev en fika på obs cafét istället! :) Mys!


Becka, Nea & Lucas :)


Vid halv 4 tog Becka & Nea moppen hem igen för att städa lägenhet och gå ut med vovvarna. Så jag & Lucas gick hem till mormor för att hälsa på, men när vi kom dit strax före 4 så va det ingen hemma... Satte oss på deras altan och ringde Johan, han slutar ju 4 så han skulle komma och hämta oss vid halv 5 :) Passade på att mata Lucas, men innan Johan hann komma så kom mormor hem. Hon gjorde varm choklad och tog fram lite smörgås, och precis när vi skulle fika lite så kom Johan. Så då fikade vi lite och så kom morfar hem en sväng innan han skull eiväg på ett möte. Jag, Johan & Lucas åkte hemmåt, men innan vi åkte hem så stannade vi snabbt på torp och hämtade min mobil som hade vart på service.





Jag & Lucas på mormors altan :)



Johan & Lucas ♥


På kvällen när vi kom hem så lagade jag mat, denna gången blev det minestronesoppa :) Blev ganska gott faktiskt! Kanske skulle haft i lite mer krydda bara. Sen blev det självklart idol!













Lämna gärna en kommentar när du besöker bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Bus

Låter ju inte alls fel med Soppa! :)

2009-09-19 @ 12:19:27
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback