Onsdag

Idag hade jag tänkt att det skulle bli en lugn dag hemma, med massa mys med min lilla älsklings prins. Han är lite förkyld och jag hade inte planerat nåt speciellt, men på förmiddagen ringde Lisa och undrade om hon kunde komma ner en sväng. Klart hon kunde :) Så hon kom hit och vi satt och pratade en stund. Lucas sov mest, trött av förkylningen stackarn! Men dom stunderna han va vaken så var han ganska pigg och glad :) Efter en stund bestämde vi att vi skulle äta lite lunch och sedan gå ner en sväng till stan. Så Lisa gick två trappor upp till sig och började laga mat, köttbullar, potatis & brunsås. Och jag gjorde mig iordning och bytte blöja på Lucas innan vi gick upp till Lisa och åt god mat! :)

När vi hade ätit klart så bäddade vi ner Lucas i vagnen och gick ner till stan. Kollade i lite olika affärer innan vi hamnade på Leja's cafe, köpte varsin glass och satte oss där och pratade :) När vi gick därifrån mötte vi morfar vid rådhuscafet, strax därefter kom Lisas mamma Agneta dit oxå :) Så vi fastnade där en liten stund och pratade innan vi gick vidare ner på kungsgatan. Kikade i lite fler affärer innan vi gick hem igen.

När vi kom upp till min lägenhet så tittade vi lite på kort som jag har framkallat på Lucas :) Och sen såg vi på en film, "Irene Huss - Guldkalven". Efter filmen gick Lisa upp till sig och efter en stund kom Johan hem :) Det var hans sista dag på sykes i Ed!

På kvällen såg vi såklart på Idol! :D




Min lilla sjukling!! <3





Lucas busar lite med Lisa :)



Fika på Lejas cafe



Mys, bus & film :)








Lämna gärna en kommentar när du besöker bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: nea

Halloo.. de fungerade inte att göra så som du sa,.. med att mobilblogga, för efter att jag gått in på inställningar så hittar jag inte där man skulle kryssa, i. tro inte jag har en sånn flik... hmmm..

2009-09-11 @ 16:07:49
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback