Onsdag

Dom senaste dagarna har jag knappt vart hemma någonting känns det som. Har vart på torp ett par dagar, bio, träning, gått på stan, öppna förskolan mm. Så idag känner jag inte direkt för att hitta på något speciellt. Skulle vara skönt att bara ligga hemma i soffan och mysa med min lilla busunge!

Men jag har tvättid så då måsta jag springa upp och ner från tvättstugan några gånger idag, och dessutom ska Lisa och Martin flytta från ettan en våning över mig till en tvåa någonstans ovanför östrabo. Tycker att det är tråkigt att dom ska flytta från huset!! Men samtidigt förstår jag att dom vill ha större lägenhet, för det är verkligen skönt att ha utrymme! Så då har jag sagt att jag ska komma upp en sväng och hjälpa till lite med flyttningen, vad jag nu kan hjälpa till med när jag har en liten kille som inte tycker om att ligga ner själv. Det är så himla tråkigt, tycker Lucas :)

Jaja nu ska jag gå ner och slänga i några tvättar, och sen gå upp och kolla hur det går för flyttgänget :)




p.s Ikväll börjar oskylldigt dömd med Mikael Persbrandt igen!! :) På 4.an klockan 9 efter idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback