Fredag

Idag har jag haft tvättid, äntligen funkade båda maskinerna! :) Gick upp vid 9 idag, matade Lucas och sen åt jag lite frukost. När jag precis hade tagit på Lucas rena kläder och satt honom i selen så kräktes han, så då var det bara att börja om igen :P Har iaf hunnit med massa saker idag, jag har tvättat 4 tvättar, uppdaterat flera inlägg på bloggen från veckan som gått, äta mat och se lite på O.c. Nu på kvällen när Johan kommit hem från jobbet har jag även hunnit hänga upp tvåttarna, och så har vi badat Lucas :) Han tycker det är jätteskönt att bada, fast han måste äta innan annars är det inte lika kul. Han har även lyckats kissa på mig två gånger, en gång när jag bytte blöja på honom och sen en gång när jag la honom naken i min&Johans säng framför mig :P

Nu duschar Johan och så ska jag byta kläder, men sen ska vi åka till mamma & Emma och äta mat. Såklart ska vi se på Idol oxå.
Får se om jag hinner uppdatera med lite bilder sen :)


Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback