Måndag

Idag har jag träningsvärk, inte så farligt men det är ju inget man njuter av.
Igår kväll va ju jag & Johan på gymmet, vi hade bokat en handledare så vi gick igenom hur maskinerna fungerade. Prövade dom olika maskinerna för att se hur tunga vikter vi skulle ha för att orka göra 2 x 15 på varje maskin. Det tog en timme, sen tog jag & Johan varsitt löpband i en kvart innan vi åkte till mamma och hämtade Lucas :)

Jag var på MVC förut på kontroll efter förlossningen, bäddade ner Lucas i vagnen och tog bussen till dalabergs vårdcentral vid halv 1. Satt och pratade en stund med Rosa om hur det hade gått under förlossningen. Sen tog hon lite blodprover och gjorde en gynundersökning, allt såg bra ut och hon satte även in en kopparspiral. Sen bestämde jag mig för att gå hem istället för att ta bussen, det är en bit men eftersom det är nedförsbacke hela vägen så tänkte jag att det kunde vara skönt att gå. Men när jag hade gått lite mer än halva vägen så började det spöregna, så jag gick in i en busskur och väntade tills det slutade regna, kunde gå igen efter mindre än 5 minuter :) Tog en sväng förbi affären innan jag gick hem. Gick från MVC 13.40 och kom hem typ 14.50.

Nu har jag & ätit lite och ska se på Greys anatomy.
Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback