Tiden går fort när man har roligt!

Oj vad fort tiden har gått idag, kollade på klockan och då var den redan kvart över 4. Hade tänkt att jag skulle hunnit lägga ihop en mapp med bilder som ja ska framkalla, men ja har inte hunnit det (idag heller). Får se om jag kan göra det ikväll eller imorn istället. Idag har jag och Lucas busat massa ♥ har även börjat på en ny design till bloggen.





Igår gick jag och Lucas hem till Melissa & Vincent vid 11 :) Va i deras lägenhet en stund, barnen busade och vi pratade. Sen gick vi ner mot stan i regnet, gick till bvc en sväng och medans Melissa & Vincent var inne hos Malin så passade Lucas på att äta lite. Efter det blev det en snabb sväng till Mcdonalds där vi åt varsin hamburgare innan vi gick hem  till Melissa igen. Efter lite mer bus och prat så gick jag & Lucas hemåt vid halv 5, men vi hann inte längre än till Norrskolan innan Johan kom och hämtade oss så att vi slapp gå i regnet.
Blev en riktigt trevlig dag trots det trista vädret!



Buspojkarna :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hihi våra sötfisar :D

men d kan va rätt gott å bara göra ngt snabbt å lätt :)

2009-11-20 @ 17:52:46
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback