Måndag

Idag gick jag och Lucas upp vid 9, åt frukost och busade lite. Vid halv 11 kom Johan hem, blev rätt förvånad när jag hörde att någon låste upp ytterdörren. Men han har blivit sjuk, stackarn!

Vid 1 bäddade jag ner Lucas i vagnen och gick ner till stan för att lämna tillbaka en film på hemmakväll. Hyrde även 3 nya filmer och handlade lite mat innan vi gick hem igen. Filmerna jag hyrde var, The proposal, Knowing och Benjamin Buttons otroliga liv.

När vi kom hem så lagade jag mat och så såg vi på Knowing. Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, myst i soffan med varm nyponsoppa och vaniljglass & sett på ullared och grannfejden. Ska strax gå och lägga oss.

Godnatt




Ni glömmer väl inte att kommentera? :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hej! Vad roligt att du vill vara med i veckansblogg hos mig. Allt bra med dig idag?

2009-11-10 @ 18:29:39
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

lever ni eller?

vi kan väl boka en dag nästa vecka å leka :D

kram

2009-11-11 @ 15:29:01
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

okej vi var inte heller på öppna i tisdags jag skulle ju te vårdcentralen så jag struntade i det

okej va trist :( hoppas han blir bättre snart å att ni slipper bli sjuka..d går ju runt runt verkligen nu när man har barn

2009-11-11 @ 17:57:12
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback