Göteborg

Igår åkte jag till Göteborg tillsammans med mamma & Emma vid 1. Mötte mormor där och åt lunch, pastabufe :) Efter det gick vi till åhlens och kollade, vi va säkert inne där i 1½ timme. Kollade i lite olika affärer efter det och så fick jag två amningsbehåar från lindex av mormor :) Vid halv 6 fikade vi och sen åkte jag, mamma & Emma till ikea innan vi åkte hem.

Va helt slut när jag kom hem efter att ha gått hela dagen i Göteborg. När jag kom hem så hade Johan fixat mat, så härligt att komma hem och bara kunna sätta sig i soffan och äta god mat tillsammans med älskling! <3
Men ingen bebis som verkar vilja komma ut än..


Jag & bebis på väg till Göteborg


Inne i provrummet på lindex


Min älskling <3

Kommentarer
Postat av: TiGr

Sjukt fin du var i håret människa! Och seriöst det ser ut som du ska spricka!

2009-07-11 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback