Seg dag

Dagen blev lite bättre än vad jag trodde imorse. Gjorde en smörgås och lite nyponsoppa till frukost och såg sista hälften av "The money man" som jag somnade till igår.
Gick ner till mamma lite senare och fick nybakad sockerkaka, gott! Sen hämtade jag Maja och släppte henne på det stället som jag och Johan lekte med henne igår, och så kom mamma & Emma dit med Max så dom fick träffas lite. Men Max får ju inte springa så det va bara Maja som lekte.
Har haft huvudvärk hela dagen, vilket inte är så kul...
Gick hem och såg lite på tv, när Johan kom hem så lagade han en jättegod köttgryta med ris och så såg vi på "One tree hill".
Nu ville Johan ha datan lite så jag funderar på att gå ut med Maja och sen se en film.


Imorn kommer kanske Lisa hit vid 5, ska se några Beck filmer tänkte vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback