Ny hårfärg ?!

Sitte och ser på "Joey" nu och pratar med Becka på msn :) Hon och Ellan är i Turkiet och har praktik, men båda är sjuka, stackare! Saknar min Bus <3
Johan, Martin och hyresvärden har gått igenom våran lägenhet och Martin & Neas lägenhet så vi kan flytta snart :) Nea och Martin har flyttat ut till rörkärr nu.

Hade svenska b 10.15-12.45, sen åt jag lunch innan jag mötte Johan på kampenhof. När vi kom hem så hämtade Martin Johan så åkte dom till hyresvärden för att fixa lite papper.

Mitt hår ser förjävligt ut just nu, har utväxt och det är slitet så jag måste färga om det. Men jag vet inte vilken färg jag ska ha.. Tänkte ta med mig Johan ner till affären för att se om jag hittar någon bra innan vi åker till ed.

Kommentarer
Postat av: Bus

Ja fy bubbland saknar min pingla! <3

2009-02-08 @ 16:05:58
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback