Ingen bra dag att retas med mig..!

Idag känns allt fel, är nog bäst att jag lägger mig i soffan och ser på film hela dagen för annars så skäller jag nog ut någon...

Vaknade vid 8, har huvudvärk och är på dåligt humör (vet inte varför jag vaknade på dåligt humör), fick iaf gå ut med Maja med en gång och det snöar idag igen... *Suck*  Kom in och tänkte att nu slipper jag ju snön på en stund, tänkte göra nån god frukost, men då finns det såklart ingen yoghurt eller k-special kvar... Så antingen får jag göra nån äcklig smörgås eller gå och handla vilket betyder att jag måste ut i snön igen... Har inte bestämt hur jag ska göra än, utan satte mig vid datan istället.
Smörgås är egentligen inte äckligt, men jag gillar inte att äta det som frukost, brukar alltid äta yoghurt eller k-special med mjölk på morgonen, och eftersom jag redan va på dåligt humör så blir jag ju inte direkt gladare av att det inte finns nån god frukost hemma...

Aja jag går väl försöka fixa en hyfsat okej frukost nu, annars börjar jag väl må illa (gör det nu när jag är gravid och det går för lång tid mellan jag äter), och om jag börjar må illa så blir det ju bara värre.

Hoppas ni får en bättre morgon än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback