Heldag på hundfjället

Idag har vi vart ute och åkt skidor hela dagen, kom till hundfjället kl 11 och åkte hem när liftarna stänge vid halv 5. Mina höfter va lite bättre idag, men inte helt bra. Men det va kul att åka skidor iaf :) Det va jag, Johan, Emil, Roland och Carina som åkte. Ramlade en gång idag oxå :P
Grillade korv bredvid backen mitt på dagen :) När vi kom tillbaka till stugan så åt vi semla, fast ja orkade bara en halv så Johan tog resten ^^ Sen gick jag & Johan och vilade en stund, somnade till i sängen.
Nu har vi precis ätit mat, ärtsoppa va det som serverades idag, men jag åt köttgryta från igår istället. Sen åt vi voffla men alla va redan mätta efter maten så de blev massa kvar.

Bilder från idag.


Johans frukost :)


Snöbrottning innan vi åkte till hundfjället


Hundfjället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback