Beck-natt torsdag till fredag

När jag kom hem från Mvc så gick jag ut med Maja och sen såg jag lite på "medicinmannen". Han se 1 ½ avsnitt sen ringde mormor och frågade om jag ville ha semla. Så jag satte på lite kaffe och så kom mormor, morfar, Lisa, Elin och Sara hit med semlor. Fikade och satt och pratade lite innan dom åkte igen, Lisa stannade kvar och Johan kom samtidigt som dom andra gick.
 


Jag och Lisa gick ner och handlade lite och sen satte vi på första Beck filmen, Johan satte sig vid datan istället och efter en stund gjorde han mat. Kyckling & pommes :) Det var klart lagom till att vi skulle sätta på andra beck filmen.


Lisa och Johan under beck kvällen :)

Lagom till 3 filmen tog vi fram morötter, gurka och dipp som vi åt under kvällen/natten.
Resten av natten satt vi i soffan och såg på Beck filmer :) Johan gick och la sig vid 11 eftersom han skulle upp vid 6 dagen efter till praktiken. Jag och Lisa såg 6 ½ Beck filmer under natten.

Beck filmerna vi såg:
- Peter Haber är Beck
- Mannen med ikonerna
- Vita nätter
- Pensionat pärlan
- Monstret
- The money man
- Spår i mörkret
  (Hälften)

   

Gick och la oss vid 04.30, Lisa sov i soffan och jag gick in och la mig hos Johan.
Vaknade vid 8 och gick ut med Maja, sen gick jag och la mig igen och vaknade vid halv 11 och gick ut till Lisa som oxå vaknat. Så vi gjorde frukost och såg det sista på "Spår i mörkret" och sen såg vi även "Sista vittnet" innan Lisa åkte hem.

Väldigt rolig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Bus

låter som en rikigt bra dag :)

2009-02-20 @ 15:55:23
URL: http://beckanbus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det var en riktigt trevlig kväll/natt :) Dock är jag trött som fasen nu! Var och tränade 2 pass idag, först jympa sedan skivstång. Höll på att svimma när jag skulle byta om, var så trött. Haha, nu sitter jag här med falukorv och spagetti (inte riktigt lika gott som johans kyckling igår ;P) .. väntar på let´s dance :) ha det bra i fjällen!!!

2009-02-20 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback