1/6 - Vattenpalatset

Den 1 juni fyllde Emma år, så jag & Lucas åkte till Uddevalla tidigt på morgonen. Johan släppte av oss hos mamma på väg till jobbet. Så grattade vi Emma och åt frukost. Sen åkte vi till vattenpalatset och badade :) Det var första gången Mira var där och det var längesen Lucas va där, båda var hur glada som helst! Vi började i barnavdelningen där båda barnen tyckte att det var jätteskoj :)

Sen gick vi till dom lite större bassängerna, då hade Lucas sina armpuffar på sig för förra gången vi var och badade så ville han simma själv så ja tänkte att han nog ville de nu också. Men de va längesen vi va och badade så Lucas tyckte att det var lite läskigt och ville inte släppa mig alls. Så han satt på min rygg nästan hela tiden och de tyckte han va kul, ibland satt han på nån stor leksak också :) 

Här är några av bilderna som jag tog med vattenkameran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback