100922

Nu har det blivit lite dåligt uppdaterat här på bloggen dom senaste dagarna.. Har inte riktigt haft orken att sätta mig vid datorn. På dagarna har jag vart i skolan och lagat mat och när jag kommit hem så har jag spenderat tid med mina älsklingar! Har även packat lite (läs: lite), Johan har packat mycket mer medans jag har vart i skolan. Men vi måste packa ihop det sista nu, för idag fick vi nyckeln till lägenheten!! :) Vi flyttar på lördag, ska bli så skönt!

Idag har i skolan så började vi med att baka bullar. Vi gjorde varsin bulldeg och hälften av bullarna såldes i cafét och resten fick vi ta med hem :) Efter bullbaket så panerade vi och stekte fisk som vi åt tillsammans med pressad potatis, rivna morötter och en kall örtagårdssås, vilket var riktigt gott!



När jag kom hem så fikade vi på bullar, fryste in några bullar som vi ska ha på lördag när vi flyttar :) Sen blev det lek och bus, jag och Lucas målade lite med kritor och jag la upp lite kläder som Lucas har vuxit ur på tradera. Vid 4 kom pappa och hämtade mig och så övningskörde jag, gick ganska bra faktiskt. Efter det mötte vi Johan & Lucas och åkte och hämtade nyckeln till lägenheten. Nu sove Lucas och jag och Johan har ätit en sen och onyttig middag från donken. Idol, Berg flyttar in och det nya humor programmet Välkommen åter blir det på tv ikväll!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Då är vi snart grannar :)

Vill komma och kika på lägenheten när ni har kommit iordning :)

2010-09-22 @ 22:25:24
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, gulligt med namnet under sockan =) Dagis-varing på den? ;)

2010-09-23 @ 23:19:42
Postat av: Johanna

Vad är det för kamera du har?? Himla fina bilder :)

2010-09-24 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback