Torsdag

Igår vaknade Lucas pigg och glad, utan feber :) Så vid 11 gick vi ner till stan och fikade på coffe roomer med Malin. Vid den tiden var Lucas lite trött och gnällig eftersom han inte hade sovit, men efter lite yoghurt så somnade han gott i vagnen. Så då gick jag och Malin och kollade lite i klädaffärer, jag köpte 2 t-shirtar och en långärmad tröja till Lucas. Vid halv 1 gick Malin till skolan och jag & Lucas gick och kollade i lite fler affärer.


Vid 1 ringde jag mormor och hon frågade om jag ville komma dit och äta pannkakor, det ville jag såklart! :) Så jag ringde Sara och frågade om hon skulle med dit, Sara kom till stan och vi tog bussen till mormor.
Där åt vi pannkakor med hemmagjord hallonsylt, gott!! Spelade lite kort och pratade. Johan kom och hämtade oss efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback